.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
32 میزگرد ویژه انتخابات توسط صدا وسيما

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران با اشاره به اینکه رسانه ملی با حفظ بی طرفی در انتخابات حضور پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: 32 میزگرد رادیویی و تلویزیونی ویژه انتخابات از رسانه استانی پخش می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، تقی صمدی در جلسه ستاد انتخابات مازندران در محل استانداری افزود: رسانه استانی با سه رویکرد تبیین، تبلیغ و فراخوان در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی برنامه سازی می کند. وی خاطر نشان کرد: این برنامه ها در بخش های مختلف صدا، سیما، خبر، برنامه های روتین و روزمره تا زمان برپایی انتخابات برای تنویر افکار عمومی تلاش جدی دارد.
معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران با اشاره به اینکه برنامه های روتین انتخاباتی شبکه طبرستان از 24 آذر ماه آغاز شده است، تصریح کرد: این برنامه تا 9 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. صمدی با بیان اینکه همزمان با تبلیغات نامزدها برنامه های تبلیغاتی در رسانه استانی صورت خواهد گرفت، یادآور شد: از 16 تا 23 اسفند برنامه های فراخوان و تهییجی در رسانه استانی پخش می شود.
این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این مهم که زیرنویس هایی با عناوین کارکردهای مجلس، مجلس از نگاه بزرگان، مجلس از نگاه امام، رهبری و دولتمردان در حاشیه برنامه های سیمای استان تدارک دیده شده است از ساخت 100 میان برنامه پنج تا هفت دقیقه ای پیرامون انتخابات در شبکه طبرستان خبر داد.
معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران با بیان این مطلب که فراهم کردن حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات کارکرد اصلی رسانه ها است در عین حال تصریح کرد: افزایش اعتماد عمومی جامعه نسبت به سلامت انتخابات، تقویت استراتژیک برنامه محوری به جای شعار محوری، هدایت نیروهای خنثی در پای صندوق های رای از کارکردهای اصلی رسانه استانی همگام با رسانه ملی در انتخابات است.
وی خاطر نشان کرد: دشمن با جنگ روانی، ایجاد تقابل دولت و مجلس، ایجاد اختلاف بین نهادهای مردمی، گروه ها و احزاب، زیر سئوال بردن عملکرد مجلس و دولت سعی دارد بر پرشور بودن حضور مردم در پای صندوق های رای بکاهد.
صمدی در پایان نقش رسانه ملی، استانی، رسانه های مکتوب، دیداری، شنیداری و خبرگزاری ها را در تنویر افکار عمومی و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای حائز اهمیت دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.439 seconds.